Технічний сервіс
Технічний сервіс в Україні виходить на новий рівень! Фахівці відділу технічного сервісу компанії «BALTECH» здійснюють виїзне обслуговування роторного устаткування, а також технічний сервіс обладнання Замовника на місці (вентилятори, компресори, насоси, редуктори, електродвигуни, електрообладнання), а також проводять енергоаудит та обстеження будівель і споруд. Після закінчення робіт Замовникові надаються протоколи, звіти і висновки з рекомендаціями.
Технічний сервіс обладнання виконується за такими напрямами:
- Балансування обертового устаткування (до 3-х і до 16-ти площин)
- Вібродіагностика машин і устаткування
- Вібродіагностика вальниць методом ударних імпульсів
- Високоточне лазерне вивіряння геометрії обладнання
- Лазерне центрування машин і механізмів (вертикальне на фланцях і горизонтальне з муфтами)
- Лазерне центрування пасових передач та шківів (стрічки, паси й ланцюги)
- Перевірка якості вальниць кочення на стендах серії «Протон-СПП»
- Тепловізійне обстеження обладнання та огороджувальних конструкцій
Технічний сервіс обладнання допомагає Вам зменшити витрати на ремонт обладнання, вчасно виявити і запобігти аварійним відмовам і несправностям обладнання, підтримати експлуатаційні показники в установлених межах, і, при бажанні, легко перейти від планово-попереджувального технічного обслуговування до обслуговування обладнання за станом.
Можливі два способи для впровадження програми комплексної технічної діагностики на Вашому підприємстві:
1. Придбання необхідних приладів і обладнання та створення власної служби технічного контролю з введенням її в уже існуючу структуру технічного обслуговування підприємства;
2. Використання послуг сторонньої організації, яка надає послуги з технічного сервісу обладнання.
Другий шлях зазвичай є кращим в умовах кризи, а також для малих підприємств із кількістю персоналу і, коли не часто потрібне проведення таких робіт.
Технічний сервіс обладнання може виконувати з різною періодичністю:
1. Разове (визначення обсягу необхідних робіт поточного ТО і планово-попереджувального ремонту);
2. Періодичне (раз на місяць, раз у квартал, і под.);
3. Постійне (ведення баз даних про стан устаткування).
Під час укладання угоди з компанією «BALTECH» на технічний сервіс обладнання беруться до уваги всі побажання Замовника. Існує гнучка система знижок.
Зверніться до нас, ми готові запропонувати Вам усі можливі варіанти співпраці - від консультацій до повного оснащення приладами та обладнанням лабораторій та служб технічної діагностики та неруйнівного контролю Вашого підприємства.
Фахівці нашої компанії виїжджають на підприємства, щоб продемонструвати можливості нашої приладової і технічної бази.